.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آغاز عملیات اجرایی دیواره حفاظتی رودخانه‌های بابلرود و تالار
عملیات اجرایی دو پروژه دیواره حفاظتی حاشیه رودخانه‌های بابلرود و تالار در شهرستان بابلسر آغاز شد.
آغاز عملیات اجرایی دیواره حفاظتی رودخانه‌های بابلرود و تالار

به گزارش شمال نیوز ، رضا رسولی مدیر مشارکت‌های مردمی و طرح‌های زودبازده شرکت آب‌ منطقه‌ای مازندران گفت:کلنگ ساخت دیواره حفاظتی رودخانه بابلرود در محدوده روستای فولادکلا و دیواره حفاظتی رودخانه تالار در محدوده روستای تازه‌آباد از توابع شهرستان بابلسر امروز پنجشنبه اول تیر به زمین زده شد.

او افزود: ساخت دیواره‌های حفاظتی در بازه‌های بحرانی و سیل‌خیز رودخانه‌ها یکی از برنامه‌های مستمر و اولویت‌دار شرکت آب‌ منطقه‌ای مازندران به منظور جلوگیری از خسارات ناشی از طغیانی شدن و همچنین حفاظت از حریم و بستر رودخانه‌ها است که امروز عملیات اجرایی دو مورد اولویت‌دار از این طرح‌ها در بابلسر آغاز شد.

رسولی گفت: این دو پروژه شامل ساخت یک دیواره حفاظتی به طول ۶۵ متر در تازه‌آباد و دیواره حفاظتی ۹۰ متری در فولادکلای بابلسر است.

او افزود: پروژه دیوار حفاظتی رودخانه بابل‌رود در روستای فولادکلا شامل ساخت ۹۰ متر دیواره حفاظتی است که قرار است با اعتبار ۸۰ میلیارد ریال اجرا شود. این دیواره حفاظتی به صورت گابیونی ساخته می‌شود و ارتفاع آن از ۵ تا ۸ متر در نقاط مختلف دیواره متغیر است. با ساخت این دیواره حفاظتی خطرات ناشی از طغیان بابل‌رود در محدوده روستای فولادکلا رفع می‌شود.

رسولی گفت: پروژه دیواره حفاظتی رودخانه تالار در محدوده روستای تازه‌آباد بخش بهنمیر نیز به طول ۶۵ متر و با بتن مسلح طراحی شده که با اعتبار بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال عملیات اجرایی آن آغاز شده است


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.118 seconds.